Το «άστρο» του Νίκο!

0
101

Επιβλητική πολ ποζίσιον του Ρόσμπεργκ στην Ουγγαρία, την ώρα που ο αντίπαλός του για τον τίτλο, Λιούις Χάμιλτον, περιορίστηκε ξανά στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης.

Στα προάστια της Βουδαπέστης, όπως ακριβώς συνέβη και μία εβδομάδα νωρίτερα στα προάστια του Μάνχαϊμ, ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατέκτησε μια επιβλητική πολ ποζίσιον -αυτή τη φορά για το GP Ουγγαρίας, 11 φετινό αγώνα της Formula 1- ενώ είδε τον μοναδικό του αντίπαλο για τον τίτλο, Λιούις Χάμιλτον, να ξεμένει σε μια από τις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης με μηχανικό πρόβλημα.

Μόλις στον πρώτο γύρο της εξόδου του από τα πιτς, στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, η Mercedes W05 του Άγγλου είχε διαρροή λιπαντικού και ο κινητήρας του μονοθεσίου τυλίχθηκε στις φλόγες, πριν προλάβει ο 28χρονος να γυρίσει καν στα πιτς!

Η προσπάθεια του Χάμιλτον τελείωσε πριν καν σημειώσει έναν γρήγορο γύρο και τώρα, στον αυριανό αγώνα της Βουδαπέστης, θα αναγκαστεί να εκκινήσει από την 21 θέση ή από τα πιτς, και για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να επιδιώξει να ανελιχθεί στη γενική κατάταξη από το τέλος της εκκίνησης.

Θεωρητικά οι ελπίδες νίκης του εξανεμίστηκαν και το έργο του θα είναι πολύ δύσκολο στο Χανγκαρόρινγκ, διότι αυτό -σε αντίθεση με τον Χόκενχαϊμ πριν από επτά μέρες- παρέχει ελάχιστες ευκαιρίες προσπέρασης. Ωστόσο, όλα αυτά μπορεί να περάσουν σε δεύτερη μοίρα, καθώς η μετεωρολογική πρόβλεψη κάνει λόγο για βροχή στον αγώνα της Ουγγαρίας.

Μετά την εγκατάλειψη του Χάμιλτον στα πρώτα λεπτά των κατατακτήριων δοκιμών, ο Ρόσμπεργκ έκανε «περίπατο» προς την πολ ποζίσιον και τελικά την κατέκτησε στο τέλος με έναν επιβλητικό γύρο: έπεσε κάτω από το 1:23 με άνεση και άφησε πίσω του με διαφορά μισού δευτερολέπτου τη Red Bull RB10 του Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Γερμανός φάνηκε απογοητευμένος, διότι περίμενε περισσότερα από την αναβάθμιση του λογισμικού της μονάδας ισχύος της Renault, που υποτίθεται ότι στην Ουγγαρία θα απέδιδε τα μέγιστα, που δεν απέδωσε στο Γερμανικό GP.

Η ελαφρά βροχή που έπεσε στα πρώτα λεπτά της τρίτης περιόδου περιέπλεξε λίγο τα πράγματα και οδήγησε σε ένα σφοδρό, δίχως σοβαρές συνέπειες, ατύχημα του Κέβιν Μάγκνουσεν – καθώς η επιφάνεια στο πρώτο τμήμα της πίστας είχε γίνει «τρομακτικά ολισθηρή», όπως είπε ο ομόλογος του Δανού στη McLaren, Τζένσον Μπάτον.

Μετά τα λίγα λεπτά της κόκκινης σημαίας η πίστα στέγνωσε και έγινε απολύτως σαφές ότι απαιτούνταν ελαστικά σλικς (για στεγνό), και φυσικά η μαλακή γόμα. Με αυτή αγωνίστηκαν οι εννέα που απέμειναν. Οι Μπότας και Ρικιάρντο συμπλήρωσαν τη δεύτερη σειρά, αλλά ήταν έξι δέκατα μακριά από τον Ρόσμπεργκ. Στη μάχη της πρώτης τετράδας, σημειώστε ότι οι Φέτελ και Μπότας επέλεξαν να τοποθετήσουν δεύτερο σετ φρέσκων μαλακών ελαστικών στο τέλος.

Στην τρίτη σειρά εκκίνησης οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα είχαν επίσης δύο ξεχωριστές προσπάθειες, με φρέσκα ελαστικά και τις δύο φορές, στο δεκάλεπτο μετά το ατύχημα του Μάγκνουσεν. Στην 4 σειρά θα παραταχθούν οι Τζένσον Μπάτον και Ζαν-Έρικ Βερν, καθώς ο Γάλλος είχε μια σπουδαία μέρα την ώρα που ο Ντάνιιλ Κβίατ είχε ένα τετ-α-κε και αποκλείστηκε στο Q2.

Άκρως απογοητευτική, επίσης, ήταν η ημέρα για τον Κίμι Ράικονεν. Η Ferrari εκτίμησε ότι -με τους Χάμιλτον και Πάστορ Μαλδονάδο εκτός Q1, με μηχανικά προβλήματα- ο χρόνος του Φινλανδού με τη μέση γόμα ήταν ασφαλής από τις Marussia και Caterham. Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι δεν ήταν, καθώς ο Ζουλς Μπιανκί πήρε την 16 θέση από τον Φινλανδό (που δεν βγήκε για δεύτερη προσπάθεια και κοιτούσε από τα πιτς) στα τελευταία δευτερόλεπτα…

Το GP Ουγγαρίας ξεκινά στις 15:00 το μεσημέρι της Κυριακής (27/08) – μείνετε συντονισμένοι στο Sport24.gr για την πλήρη και LIVE κάλυψη του 11 αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ 2014

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:22.715

2. Φέτελ (Red Bull-Renault) +0.486

3. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.639

4. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +0.676

5. Αλόνσο (Ferrari) +1.194

6. Μάσα (Williams-Mercedes) +1.508

7. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1.579

8. Βερν (Toro Rosso-Renault) +2.005

9. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +2.060

10. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) –

————————————————————-

11. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:24.706s +1.396

12. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:25.136s +1.826

13. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:25.211s +1.901

14. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:25.260s +1.950

15. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:25.337s +2.027

16. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:27.419s +4.109

————————————————————-

17. Ράικονεν (Ferrari) 1:26.792s +1.851

18. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:27.139s +2.198

19. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:27.819s +2.878

20. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:28.643s +3.702

21. Χάμιλτον (Mercedes) –

22. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) –