Την ξανάκανε παγκόσμιο Brand πριν την ανεβάσει!

0
98

Ο Κώστας Κετσετζόγλου γράφει για την ΑΕΚ που γίνεται και πάλι Νο1 φίρμα με την τεράστια χορηγία της Jeep και εξηγεί το γιατί σε λίγο το ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ δεν θα ειναι πλέον προειδοποίηση αλλά η πιο απτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!

Η μεγαλύτερη είδηση του μήνα ίσως και του καλοκαιριού ανακοινώθηκε πριν λίγο από την ΑΕΚ. Η JEEP, μία από τις πιο αναγνωρισιμες φίρμες του κόσμου που έχει “βαφτίσει” με το όνομα της μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων, θα είναι στο μπροστά μέρος της φανέλας της ΑΕΚ για την σεζόν 2014-2015. Στην ΑΕΚ και στην… Γιουβέντους από όλη την Ευρωπη. Και η Γιουβέντους είναι τρεις σερί φορές πρωταθλήτρια Ιταλίας και, το κυριότερο, η οικογένεια Ανιέλι είναι ο μεγαλομέτοχος της Chrysler στην Ευρωπη.

Η μεγάλη ειδηση λοιπόν ειναι φυσικά η ΑΕΚ που πριν ανέβει στη Σούπερ Λιγκ έγινε πάλι χάρη στον Δημήτρη Μελισσανίδη παγκόσμιο Brand. Η είδηση μπορεί να χαρακτηριστεί και ιστορική αφού από το καλοκαίρι του 2010 μέχρι σήμερα η μοναδική επαγγελματική ομάδα που έβαλε στο μπροστά μέρος της φανέλας της μια μεγάλη φίρμα και όχι ΟΠΑΠ ή… ίδρυμα ειναι η ΠΑΕ ΑΕΚ. Είναι ένα μήνυμα που έστειλε η ΑΕΚ τόσο για την δυναμική την δική της όσο και το τι πρεπει να κάνουν οι άλλες ομάδες που στηριζονταν στο ότι αφού ο ΟΠΑΠ ήταν βασικός χορηγός στην ΠΑΕ ΑΕΚ θα έπρεπε για… ηθικούς λόγους να είναι και στον Λεβαδειακό, την Κασσιόπη Κέρκυρα, τον Πλατανιά κτλ.

 

Ας ψαξουν στην αγορά λοιπόν ιδιως οι ΠΑΕ που τόσα χρόνια είχαν εξασφαλισμένες χορηγίες όταν στον ΟΠΑΠ δεν έκαναν κουμάντο οι ιδιοκτήτες του αλλά οι… προμηθευτές του. Ολα τα στόματα λοιπόν που έλεγαν πως αν δεν ήταν ο Μελισσανίδης μέτοχος του ΟΠΑΠ η ΑΕΚ δεν θα ειχε χορηγό φανέλας έκλεισαν ερμητικά με την ανακοίνωση – βόμβα. Και η ΑΕΚ που την χρονιά που ήταν στην πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος δεν είχε χορηγο, το 2009-2010, έχει τώρα στην Β Εθνική την μεγαλύτερη και ιστορικότερη εταιρία που έχει μπει ποτέ χορηγός σε Ελληνική ομάδα όχι τις καλές εποχες αλλά το 2014 της κρίσης και των μνημονίων. Και μάλιστα για ένα προϊόν που έχει πληγεί πάρα πολύ απο την κρίση και επέλεξε την ΑΕΚ για να να κάνει μια νέα αρχη στην Ελληνική αγορα στέλνοντας και ένα γενικότερο μήνυμα για την αγορά.

Ηδη η ΑΕΚ εχει ανακοινώσει μεγάλες χορηγίες αλλά δεν θα σταματήσει εδώ. Σύμφωνα με πληροφοριες τουλάχιστον άλλες δύο φίρμες που έχουν ηγετικό ρόλο στον κλάδο τους θα ειναι σύντομα κι αυτές στην μεγάλη οικογένεια της ΑΕΚ. Μια ΑΕΚ που επιστρέφει παντού.

Αγωνιστικά, εμπορικά και κυριως ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ φωνάζοντας πως έρχεται για ξαναπάρει την θέση που ιστορικά ειχε στο Ελληνικό ποδόσφαιρο πριν το… ξεφτυλίσουν. Και όταν αρχίσει να κατασκευάζεται και το μακραν καλύτερο γήπεδο της Ελλάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια τότε το ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ δεν θα ειναι πλέον προειδοποίηση αλλά η πιο απτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Και για να γελάσουμε λίγο το μόνο ευχάριστο για τον… Μαρινάκη ειναι ότι δεν θα χρειαστεί να αλλάξει αυτοκίνητο όπως άλλαξε πέρυσι… χορηγό. Εχει… BMW. Καλή επιλογή σιγουρα αν και όπως λέει το σλόγκαν “There is only one… JEEP”.  πηγή: sportdog.gr