Αστέρας Τρίπολης-Stoiximan: Μοίρασαν χαμόγελα στο “Σικιαρίδειο Ίδρυμα”

Αντιπροσωπεία του Αστέρα επισκέφτηκε, κατόπιν πρωτοβουλίας του Stoiximan.gr, το “Σικιαρίδειο Ίδρυμα” μοιράζοντας δώρα στα παιδιά στα παιδιά που φιλοξενούνται εκεί. Δείτε φωτογραφίες.

Την ευκαιρία να μοιράσουν δώρα και αγάπη στα παιδιά του “Σικιαρίδειου” είχαν οι άνθρωποι του Αστέρα οι οποίο επισκέφτηκαν το ίδρυμα κατόπιν πρωτοβουλία του μεγάλου τους χορηγού, Stoiximan.gr.

Στο “Σικιαρίδειο Ίδρυμα” βρέθηκε ο προπονητής της ομάδας, Στάικος Βεργέτης, οι ποδοσφαιριστές Γιώργος Ζησόπουλος και Απόστολος Γιάννου, και ο υπεύθυνος επικοινωνίας Γιάννης Ντάλας. Τον Stoiximan.gr εκπροσώπησε το μέλος του Δ.Σ., Γιάννης Σπανουδάκης.

Ο Στάικος Βεργέτης με παιδιά του ιδρύματος

Ο κ. Σπανουδάκης μαζί με ένα από τα παιδιά

Το Σικιαρίδειο Ίδρυμα είναι Κέντρο κατάρτισης νέων 14 μέχρι 21 ετών, με νοητική υστέρηση. Εδρεύει στο Μαρούσι, σε ιδιόκτητο οικόπεδο 18 στρεμμάτων στο οποίο βρίσκονται τα εργαστήρια των παιδιών, τα γραφεία της διοίκησης, ένα θερμοκήπιο, ένα φυτώριο και γήπεδα αθλοπαιδιών. Υποστηρίζει τους καταρτιζόμενους με υπηρεσίες μεταφοράς και σίτισης.

Τα παιδιά έπαιξαν μπάλα υπό το βλέμμα των Γιάννου, Ζησόπουλου

Το Ίδρυμα φιλοξενεί σε δικά του κτίρια και εγκαταστάσεις το 1ο Ειδικό Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο Δήμου Αμαρουσίου, αλλά και το Δημόσιο Ειδικό Νηπιαγωγείο Δήμου Αμαρουσίου. Είναι Κέντρο Πρακτικής Άσκησης για φοιτητές Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠ), του Παντείου, φοιτητές Κοινωνικής Εργασίας, Λογο-θεραπείας των Τ.Ε.Ι. και ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, αλλά και σπουδαστές από Δημόσια και Ιδιωτικά Ι.Ε.Κ.

Ο σκοπός του Ιδρύματος είναι διττός: H ψυχική, κοινωνική και θεραπευτική φροντίδα των παιδιών με νοητική υστέρηση, αγοριών και κοριτσιών, και η ομαλή τους ένταξη στην οικογένεια και την κοινωνία. Αλλά και η προ-επαγγελματική και επαγγελματική κατάρτιση των εφήβων με νοητική υστέρηση με στόχο την καλύτερη προσαρμογή τους σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.

Οι στόχοι των ανθρώπων του είναι α) Η μελέτη, δημιουργία και παρακολούθηση ενός σχεδίου δράσης με επίκεντρο το κοινωφελές έργο υπέρ των παιδιών και νέων με νοητική υστέρηση και άλλες αναπτυξιακές ανεπάρκειες. β) Η ενημέρωση και η υποστήριξη της οικογένειας των ατόμων με νοητική υστέρηση. γ) Η πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας δ) Η κοινωνικοποίηση και η ένταξη των ατόμων με νοητική υστέρηση στην κοινότητα, η διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και η εξασφάλιση ίσων ευκαιριών στην κατάρτιση, η αυτονομία, η ποιότητα ζωής και η ατομική τους εξέλιξη